.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکلات مرغداران مازندرانی برطرف می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مشکلات مرغداران مازندرانی با در اختیار قراردادن نهادهای دامی برطرف می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، دلاور حیدرپور در گفت‌وگو با فارس، درباره تجمع مرغداران استان در جلوی ساختمان استانداری مازندران و راهکار این سازمان برای حل مشکلات این قشر با بیان اینکه مرغداران مازندرانی خواستار تعیین قیمت عادلانه مرغ بودند، اظهار کرد: خرید مرغ با وزن 2 کیلو و 200 گرم آغاز شده که تاکنون حدود یک‌هزار و 600 تن مرغ با قیمت هر کیلویی 6 هزار و 500 تومان از مرغداران خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه در مقطعی از زمان خرید مرغ با وزن 3.5 کیلوگرم به بالا به صورت قطعه‌بندی در دستور کار قرار گرفته بود، تصریح کرد: براساس توافق انجام شده با اتحادیه مرغداران خرید مرغ وزن بالا با قیمت 3 هزار و 900 تومان به صورت زنده در حال انجام است که اگر در این راستا مشکلی پیش آمد مقرر شد با اختصاص نهاده‌های دامی که از سوی شرکت پشتیبانی امور دام به صورت مدت‌دار مشکل آنها حل شود تا دچار ضرر و زیان نشوند.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در فصل نشاکاری برنج قرار داریم، گفت: همه خزانه‌ها برنج آماده نشاست هر چند سردی هوای بهار امسال نسبت به سال گذشته، عملیات نشاکاری را تعویق انداخت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات شخم و شیار در شالیزارهای مازندران انجام شده‌ است،خاطرنشان کرد: با بهتر شدن هوا به‌طور حتم عملیات نشاکاری با سرعت بیشتری انجام می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.